Nowe Konto Klienta w Generali

Opublikowano .

Generali wprowadza nowy system informacyjno-transakcyjny – Konto Klienta. Konto zostało zbudowane od podstaw pod kątem łatwości obsługi, użyteczności i prostoty, jest już dostępne online (konto.generali.pl).

Konto Klienta to proste w obsłudze i nowoczesne rozwiązanie – umożliwia ono dostęp klientom do polis oszczędnościowych, produktów życiowych oraz kont emerytalnych IKE oraz IKZE. Konto systematycznie będzie wzbogacane innymi produktami – celem nowego konta jest zarządzanie polisami majątkowymi oraz składkami poprzez jeden portal.

W nowym koncie klient bez problemu będzie mógł pobrać niezbędne wnioski oraz wzory dokumentów, które ułatwią komunikację z ubezpieczycielem. Klienci za sprawą sekcji FAQ znajdą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Czym jeszcze kusi nowe Konto Klienta? Plusem nowego produktu Generali jest intuicyjne menu oraz nowoczesny wygląd. Zarządzanie polisami jest proste i nie powinno nikomu sprawić problemu – twórcy trzymali się zasady „user friendly”, czyli większość operacji można wykonać za pomocą kilku kliknięć

Z nowego Konta Klienta można korzystać za pomocą urządzeń mobilnych, z różnych zakątków świata.

W pierwszym miesiącu z usługi skorzystało ponad 10% klientów i odnotowano blisko 1 mln odsłon.

Źródło: Centrum prasowe Generali

Dodaj komentarz

Kod antyspamowy
Odśwież

Ta strona (jak praktycznie każda) używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Aby zamknąć ten komunikat i zaakceptować cookies kliknij w guzik obok.

Cookies!